cript type='text/javascript'>

Followers

2
Komen

TERKEJUTT :(

seriously terkejut ! tetiba dye dtng sekolahh ! OHHMY ! sedihh lakk tngokk dye ! ak baru jea lupa dyee ! tapi , knp dye kembali balikk , dlm fkiran ak ? hah ? why ? ak dah lupa knangn yg ak lalui bersma dyee ! tapi , sjakk dye dtangg sekolahh balikk , smuanyerr , dah jadi lainn ! tetiba AK RINDU DYE ! tetiba dtg perasaan  SAYANGG kat dyee ! HEMM . ! heyy kaa ! lupa jea lahh dye ! dye ad mkwe dohh kan ! biar kn dye heppy . dye heppy kau heppy jugakk kan . OKEY !!just forget himm ! dye dah ad awekk . ! jangan lhaa , kau nak buad kecohh . kau simpan jea sayangg kau kat dye . mungkin , suatu hari nnti , dye kembali pada kau . hbungan korng lame tao . 7bulan 4 minggu ! kenangn kau ngn dye pon , bnyak . !just forget himm . !

dye tak bermkna dah ntok ak ! okeyy , ak cuba lupakan dye ! dye dah tak syg ak ! dye dah benci ak ! baguss aa . ! mgkin nnti ak benci kau jugakk ! tolongg jauhkan diri kau dri ak !  ak tak nak bertemu muka dngn kau ! ak harapp kau bhagia ! dan ak takkn kacau hbungan kau ! dan kau , perlu tumpukan kpada plajaran ! dahh . lupakan dye ! mgkin , ak akn berjmpa dngn lelaki yg lbih bek dri kau ! ohh yeahh ! huh ! tade kau , ak blehh hdopp !


stakatt neyhh dulu lhaa storyy , malass nak tuliss pnjang-2 . ! :)) be smilee alwayss . !

2 comments:

A3 budak poyo said...

bunge bukana sekuntum, kumbang bukan seekor.. dye boleh wat g2 ke mu, mu pun bleh wat gok ke dye.. single lagi best.. x terkongkong.. huhu.. bukan nye dye baik sangat pun.. hehe.. saje je nk komen... hehe

atiekah said...

ye dohh ouu .