cript type='text/javascript'>

Followers

0
Komen

My BuFdAy !

aww aww . 14.03.2011 . my belated bufday . hee . rmaii yg dahh wishh . yg wishh tuhh , thanks coz ingat my bufdayy  . ! thanks a lott .. HEPPY asenyer ary neyhh , ! for my sweet geng -YAAHOMANNZ- thankkss for wishh my bufdayy , . ILOVEYOUALL . u are my friend 4ever . ! p/s jangan ambk dyeorwg dri saiaa aww . !:))

for my beloved boyfrie -MOHD FARHAN ISA-hmm . bila awak nakk wish bufday saia, ? hmm , iknow msti u dah lupa kan . coz , u kann dah dpat GF baru . so , msti dahh lupa i and my belated bufday . hmm .. saia taoo lahh saia takk penting bg awak . awak tak sayang saia . tuhh sb awak takk wishh unn . tpi , saia akan tunggu awak wish & gift present . ! hmm :'(( ku tetap menanti .

for my adopted syster & brother , lil . syster & brother . thankss a lott aww , for wish . HEPPY ase . coz u all wishh my belated bufdayy . ! aww aww . terharu lakk . ekeke .:)) to adeq miera & kaka zieyra . thanks coz nak bgi present untok saia . hehe .susah susah jea kann .. ades . agak agak nyer , bla dpat present tuhh ekk .?
haha , dah tak sabar asenyer . . ekeke :/ bezz glerr doee , . 

for my family and all my big family , thanks for wish my belated bufday . to my MUM & DAD , thaks coz sudi nak buat party kecil2 . just jemput my sweet GENG  , . nak ajak siDIA takk leyhh lakk . ad kat SELANGOR . hmm ..sokayy lahh .. btw thankss . SAYANG KELUARGA SAIA n KELUARGA TERBESAR SAIA .


aww aww . btww thanks all . im hApPy Now . !
but , just one IM not HEpPy .
coz mY beLOveD BOyFrieE (mohd farhan bin isa)
takk wish lgi & takk gift present .
hmm .
hope u wish & give present . !
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
:)) + :(( = :):(
(^ ^)

0 comments: